HEMMA!!

Äntligen hemma i min lägenhet!


hemmmmmma!


Haft det väldigt bra i skell men there´s no place like home.
Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle längta till Umeå men jag ska nog aldrig sluta förvånas :D

Utgång med burre var en trevlig upplevelse, men tydligen missade jag det allra heligaste när hon klämde upp tissarna hennes mot brolle jr när han trängde sig eller nåt!
Men faaaan va det luktade äggfis på dansgolvet. Burres kommentar va som bra till den: Det är ju påsk. Folk har ätit för mkt ägg.
blä!

godis, vin, ingers kiosk, silikonbröst och mat kan beskriva helgen som var väldigt bra!

Nu blir det att träna stenhårt inför Paris som bara ligger typ 6 veckor bort. Rätt nice =)


haha charlotta framför mitt födelsedagsbord... GRILLAT :D


min nya scarf.. vägrar lägga upp en tydlig bild så de är allt ni får se =)


NU.... iksu

over and out // ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0