ONSDAAAAAG! latemme

japp onsdag i dag...ledig från skolan------HURRA!


saker jag borde gjort som inte gjordes för jag e lat

*tejpa mitt ben och min tumme och kuta runt här hemma med det
*göra uppgiften som hör ihop med det tejpade benet
*tentaplugga
*göra tusen situps
*spara pengar
*ringa kommunal
*ringa och förnya mitt ppiller-recept
*städa
*tvätta fötterna
*gjort ett grattiskort till pappi 60 år

saker jag gjorde istället....

*låtsades att mitt ben var tejpat och intalat mej att jag var duktig som gjorde skoluppgiften
*tittat lite snett på skolväskan
*gått ut och gått, typ 8000 steg idag dukkig!
*slösat pengar
*rev sönder en grej som jag slösat pengar på
*gått på stan
*ska dit igen(kvällsöppet)
*köpt is-shotsglas formar! rooligt!
neee inge mer...



over and out!
burre-eme

Kommentarer
Postat av: Ämälia

Du borde ju ha tejpat ihop benet med tummen samtidigt som du gjort 10'000 situps och kakan på derå ringt och flåsat kommunalreseptionisten i örat :D wärry good tips fåm Ämälia, Yes yes!!

2009-04-29 @ 19:41:43
Postat av: EMME!!

jaaa! fasen att jag ska vara så lat det är nästan skandal...bajs oxå! aj will´ålvajjs fållow the tipps aj gett from ämälia

2009-04-29 @ 22:01:53
URL: http://burreina.blogg.se/
Postat av: karrebajs

så jävla klockren bild!!!! HAHAhhhAAAAaHHAAA! jävla klockren klockren klooooooooockren!!! hahahahahahah!

2009-05-09 @ 01:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0