TAMTIDAM!!

jaaa vad ska man säga våren börjar komma känns ju rätt skjöönt!
jag vill handla massa massa med kläder men snart är det LÅNING!
blir bra det....
katjing! elelr hur det stavas?
imorn ska jag till carro och jag har gjort massa matlådor att äta haha! för hon äter konstig dietmat och ja äter annan konstig dietmat! illa...
fast hon skulle äta något med lever imorn och det smakar ju typ röjv så den får hon ha själv!
LAX INA LAAAAX!
HIHI!


haha jag va tvungen att visa hur sjukt snygg ida var när vi var ute och körde skjotter under påsken!
haha!
KLOCKREN!!
mössan! overallen! och SKORNA!!
för att inte nämna den snygga skjottern! bromm bromm!
dessutom köde hon som en galning! stackars pappi som satt bakom!

OVER AND OUT
//burreeme


Kommentarer
Postat av: IdaA

MEN GUUUUDARS SÅ SNYGG JAG ÄR!! GRRR!!HAHAHA

2009-04-26 @ 13:11:14
URL: http://anderssonidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0