Veckans....

Korvnylle:
INA!!! alltså jag är inte så smart ibland... eller så ofta.. beroende på hur man ser det!
jag skulle käka lunch, i soffan. Jag skulle käka en naturdietsoppa. chokladsmak.
vit soffa + brun smörj = inte kärlek

så nu har jag TRE bruna fläckar i min soffa och det sjuka är att jag och burre pratade igår om hur tur jag hade haft som lyckats hålla den ren i drygt 2 år... så är det inte längre. när jag då skulle ställa mig upp hade jag min dator i knät och tänkte ställa den på bordet, då ramlade min 2 timmar gamla ipod ner på golvet. och karln i kassan frågade om försäkring...

aja nu är det hälg svälg!

/ INA som har chokladsoppa i BH:n oxå...


suddiga skor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor! Undra vem som hade den goda smaken att köpa likadana FÖRST ;)..

2009-04-26 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0