BURRE-god natt!

nu hade jag snart tänkt klubba ner robert och dra han till sängen..´.
går så mycket lättare att sova om han ligger brevid o småsnarka...
men han är gode seg och vill helst se teve hela kvällen...jag vill sova! hah!
idag råka jag köpa mej ett par finskor...
kilklack och snörning fint som attingen!
äntligen ska de bli lite höjd på dvärgen....

jag är less på min dator...den vill inte att jag ska blogga eller ens leka med mina bilder...
det är inte snällt...därför få bloggen tråkiga bilder för de enda bilderna min dator vill att jag ska använda är typ asgamla och fula...

nä nu plocka jag fram storklubban här ska de klubbas minisar!

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0