BURRE-hjälpas!

tänkte ba berätta att jag nog mest troligt fick en hjärtattack nyss!
så om ja inte bloggar så är det för att jag typ blev ihjälskrämd!
(oh för att jag ha tenta imorn o borde plugga...)
skulle iaf öppna trocaderoflaskan som legat i frysen lite för länge....
PANGBOM!
den smällde som fan när jag vred upp den och upp flög en isklump....
jag blev lite rädd....

nu  tentaplugg...

sommar.....är det fel att redan sakna sommaren???
ser ni hur klart vattnet är??
det är i min farbrors stuga i boden...
här var det säkert två meter djupt och man såg botten...
hela sjön är typ som en stor kallkälla....
med en helt underbar badstrand.....


carro??
vilken bild mena du?
ha du aldrig lagt upp några fula bilder på mej??
hmmmm...fååå seeee nu....
JO!!

be scared be very scared....

shithead!

kramkalas till alla!
haD
burreeme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0