BURRE-men typ?

har varit på pissit humör nu ett tag
känns som att saker och ting går emot mej pretty fucking mycke!
stackars robert ha fått stå ut med en surfjant hela dagarna...
men men...
finns alltid någon som har det värre
men man kan inte alltid vara en gladskit!

idag griljerade ja min julskinka(jaaja stackars grisarna osv men ingen jul utan skinka sorry!)
det blev iaf gott och jag va glad ända tills jag brände fast en plastpåse i micron och det började lukta sveeenneee!

gör typ ingenting i helgen carro hade lovat att festa med mej men hon övergav mej för hon hade tagit grissprutan och fick ont i armen? typ...
buhu
och nyårs verka ju inte bli så mycket heller....gnäll gnäll varför ska alla fester vara så långt bort ja måste hem juuuuu!

blä ja ska jobba imorn...
blääääääääää

typ ganska söt!
typ bästaste emman som finns!
hej emma hej emma!
mmmm...cola så gott

blä
hej då
positivapelle
till er tjänst


Kommentarer
Postat av: Annette

Men gosse då! Här var man veckans glada :P

Går det inge bra för eme??

Tänk att det bara är fyra dagar kvar till jul!! :)

Och bara två dagar kvar i skit skolan ;P haha

Och du... nyår löser sig alltid.. jag har själv inga planer! Vem vet, jag kanske tittar upp i Skellhell.. (?) man ska ju aldrig säga aldrig ;P



fint kort på Emma.. HAHAHAHA!

2009-12-20 @ 12:07:43
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: emme

haha jag va argsinnt! ska skriva ett gladare inlägg! haha! tycker verkligen du kan ploppa upåp här du kan ju stan här nu haha! fy orka inte gå skola mer än två dagar till haha tur att det är lov sen då!

2009-12-20 @ 18:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0