BURRE-skitmåndag

idag hade vi tenta...det sög ballebaja
kände att ja kunde de ganska bra iaf det som läaren gått igenom på lektionen
men tju fick jag och resten av klassen....
tentan innehöll typ massa massa saker som jag inte ens hört förut inget av de dumlökläraren segt var viktigt...då blir man glad?


åh stackars anette som försov sej....ja höll på att oroa ihjäl mej när ja satt där inne i tentasalen o klockan blev över nio....jag tror typ alltid att det värsta hänt när folk inte dyker upp eller är sena typ om robert är sen från jobbet tror jag typ han har kört i diket....positiva pellefjanten jag...nä
sen for ja te carroknarkelina o åt min lunch!
sen foc jag på en stjärtjävlatentagenomgång...
det sög och läraren...gunilla....typ sågade en tjej i klassen plus att för vad man än kritisera henne för intar hon försvarsställning...inte den mest pedagogiska läraren
skitjobbigt!
och hennes jävla del ska man göra om....PITTOLLE!


Kommentarer
Postat av: J

lärare tycker om att "skojja" med oss små barn....X(

2009-12-07 @ 19:47:04
URL: http://hogahastar.blogg.se/
Postat av: karrebajs

neee inte va dum me Olle nu muuu...!

tänk på gymnasiet, skolan är en lek;) hehehehheheäääääääääääää puss

2009-12-08 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0