INA - 2010 2010 2010 2010

en gammlista jag hitta hos en blogg som jag bruka läsa men den likna typ en känd bruds lista men de skiter jag i!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
reste själv

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade bara ett nyårslöfte och det får jag inte veta förrän ikväll om jag höll...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte föräldrar, men med barn. JUNI JUNI JUNI!

4. Dog någon som stod dig nära?
Världens bästa förebild. Mormor <3

5. Vilka länder besökte du?

France och GB

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Pengar jobb och romantik

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18 januari.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag insåg att det rockar att bo själv!

9. Största misstaget?
Inte så smart att ta en sprillans ny mobil på cover i Umeå. Ett strul.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Hm... inga fläskläppar, inga kryckor men lite cykla omkull kanske ;)

11. Bästa köpet?
Måste vara mina resor eller min älskade Harald

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, kläder och hyra.

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oja, min syster hittade kärleken, min kusin förlovade sig, en av mina närmsta vänner blev gravid och att jag hann med två av mina största drömmar i livet. London och Paris.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
"17 år, Vill krama dig, Bad Romance, och alla mellolåtar som va i skeå i feb.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både ja och nej. Januari var nattsvart i dubbel bemärkelse men stort sett var jag lyckligare än någonsin.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sovit mer, jobbat mer och kört mer bil. RESA!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar.


18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2009?
Hos mammas kusin med familj osv.

19. Blev du kär i år?
Jag var redan kär. I burre och i min kitse Kittmon

20. Favoritprogram på TV?
Typ knappt sett på tv men mello och vänner.

21. Bästa boken du läst i år?
Inte kurslitten iaf. Typ Gynnings bok

22. Största musikaliska upptäckten?
P.L

23. Något du önskade dig och fick?
En underbar sommar!

24. Något du önskade dig men inte fick?
HALLÅ ROMANTIKEN!?!?!?!

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Snorade, Simmade åt grillat och kramades

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att IKSU flyttade till Kåge

27. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Björn Skifs. haha nej ingen alls faktiskt.


29. Årets bästa konsert?
Takida!!!


30. De bästa nya människorna du träffade?
Alla i Umeå och på Hedvigs


Nu sitter jag här skitstressad och typ naken. Ska på fest om typ 2 timmar. KAOS

EME, ALLA GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: lc

SOMMAREN 2009 <3

2010-01-02 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0