INA - 6 6 6 (1)

Ina sliter och står på idag!

Kom 6 min försent till kårexpen för att få ut min SENA kårleg. Dom tror jag i Skell-hell. FEL.

Tvättat 6 maskiner. Hade det inte varit så roligt att träna skulle jag slippa tvätta så mkt. MÖK-INA.

Nu blir det att se avsnitt 6, säsong 1 på vänner. Går segt där, men har man full rulle så har man =)

och vet ni, imorrn bär det av söderut!

7 AM SHARP!



haha råka bli två bilder. Dåtiden gör sig påmind ibland.

Mysigt att ses på skolan idag, och vet du vad jag gjorde sandra?! Jag lämnade mobilen i matrummet. Smart. En tjej tog hand om den iaf =)

Nej nu ska jag dejta chandler. Inte ful första säsongen.
Nu måste jag lugna mig.

/ INA

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA vilken bild :) blir också påmind om dåtiden, nog hade vi de allt bra. såg filmer och bilder idag från högstadietiden, så roligt :)

2009-12-09 @ 16:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0