INA - många bollar i luften

Nu såhär typ 2 veckor innan jul är det inte bara en sak som ska göras.
Som tur är får jag hjälp lite då och då.
Ikväll var det Maria som stod för servicen. Julgrannen står så grön och grann i stugan!
Underbart mysig kväll men en jättefin tjej som jag är så glad att jag träffat =)



nej nej inte alls tvingad posa framför kameran... finns då bildbevis på existensen iaf...

sen slog jag in en klapp och för att skryta lite ska ni få se... jag har gjort allt själv ;)


och vem som ska få den vet bara jag =)

Annars har jag slagit in en låda marianne, så är det någon som inte får någon julklapp i år kan komma och hämta den här. Jag sväljer bara den skiten fel.

Idag börja vi den sista PLUGGKURSEN typ. Galet. Nu är det alltså denna kurs, praktikkurs och examensarbetet kvar. GALET! Jag är snart klar SYV. Och ni som inte vet va det är, synd för er.
Känns ändå rätt bra att ta examen, vissa saker är bra när dom tar slut och min utbildning är ett sådant exempel. Känns galet att vi ska börja fylla i massa papper om ex-arbetet nu, men jag har världens bästa partner så jag är inte det minsta orolig.

Men denna kurs är rätt galen, börja idag och ska ha läst två böcker och ha seminarium på måndag och sen två till innan nästa fredag.

Skola imorrn och sen har jag en stadsdejt :)

/ INA som har tagit jullov enda i själen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0