INA - näst sista dagen

på detta år! både bra och dåligt. En dag närmare arbetslösheten och examen men minnena från ett underbart år sitter varmt i inahjärtat.

Ibland vill man bara att saker och ting ska ta slut men när det gör det tar det ändå som ont. Det finns en gata som jag vill åka så långt ifrån som möjligt men kan ändå inte låta bli att köra åt det hållet varenda gång.
detta borde inte ta så ont och göra en så störd men ack så fel man kan ha.

Som sagt, tur att nyårs närmar sig. Och jag har redan ett nyårslöfte. Som jag kommer hålla en kvart eller upp till en timme. Max. Ett nyårslöfte som alla tycker att man bör fullfölja men ändå inte.

Separationsångest.

Nyårs blir bra. Tolvslaget med havsutsikt. Då kan man inte klaga. MEN JAG KOMMER SAKNA MIN BURR OCH LC.

Aja sluta flumma. Bör tillägga att jag har sömnbrist.

GOTT NYTT ÅR!

ps. Eme, din tur att skriva nu!


inte fagert.


ina som korthårig omg. fin fettslinga sådär

Roligt att lägga ut massa gammhärk bilder!

haha!


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Nej inte så fin familjebild! Lägg ut nyare och finare bilder tack!

2009-12-30 @ 21:53:49
Postat av: buerrberrt

haha hållningen!

2009-12-30 @ 23:18:00
Postat av: Anonym

haha inte klaga nu!

2009-12-30 @ 23:32:21
Postat av: burrbert

du va söt i kort hår ju! som en gräddnougat!(min favorit)

2009-12-31 @ 14:20:33
Postat av: lc

MEEEEEEEEEEEER GAMLA BILDER SÖTNOS!!

2010-01-03 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0