INA - Norr, söder, höger och vänster

Är något som jag aldrig någonsin kommer att lära mig.

Varna mig inte för bärbara datorer i soffan, varna mig inte för saker och ting som redan hänt.
I så fall kan jag inte ens gå och handla för att folk har blivit misshandlade utanför, då kan jag inte gå till skolan för haga-mannen har våldtagit en brud efter min skolväg. Då kan jag inte göra ett skit.

Nu sitter pecanpajen i ugnen och näst på kö är revbensspjäll. Känner mig som en tant på 1800-talet. Att vara ledig äger.

PÅ onsdag klockan tolv kommer andra att äga medans mina öron mår gott.

Men nu ska magen må gott.

BTW Eme kommer åka vilse i Umeå idag. Hon ska sova här... Om hon hittar.


inte igår eller förra veckan.


Kommentarer
Postat av: lc

SVEDJAN 15 <3<3<3

2009-12-04 @ 23:56:35
Postat av: Lisa

Norr och söder hade du ju kunnat lösa om du hade köpt kompassen jag sa att du skulle köpa på Towern =P hehe, men höger och vänster kommer jag heller aldrig lära mig. Kram!

2009-12-05 @ 01:22:14
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0