En godnattsaga!

idag bestämde jag,syrran och robban oss för att beställa mat från olles för att lyxa till det och få lite lördagsfeelings!
En fajitapiita vart det och fy tusan så gott! magen vart då mätt och belåten!
mumma!

Sen for jag och syrran för att se bedtime sroties på bio!
vi köpte en jättepopcorn som vi tänkte dela på men vi orka typ halva så jag tog hem resten till robban!
haha! JA !JAG ÄR SNÅÅÅÅL!! fick några blickar på torget men det bjuder jag på!

filmen var riktigt rolig fast den tjocka lilla killen med cheddarpopcornen bakom oss skratta så han kommer då leva i en miljon år (riktigt så rolig va den inte även om jag och ida skrattade en hel del ÅT honom oxå)om inte han lilla hjärta slemma igen av allt fett han verkade trycka i sej(han va fet)
marsvinet i filmen var iaf sjukt söt
!
over and out!
Ems


Kommentarer
Postat av: Ämälia

Jag skratta nästan så jag kissa ner mig när jag såg den storögda gnagtanden, kommer jag leva jättemassa år då??

2009-03-09 @ 22:42:59
Postat av: ämäli

ja typ tusen miljarder miljoners år!

2009-03-11 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0