Frisk?!

Haha lördagskvällen slutade inte alls som räknat, ina fick magsjuka! fy med kräk kräk kräk men men nu är jag typ frisk! hehe vi får väl se om burre får smittarsjukan med tanke på hur mycket hon klängde och hängde på sin älskade ina just innan kräkan kom ;)
annars så har vi båda börjat en ny kurs. burre läser anatomi och jag läser om nå gamla grå gubbar och skit. ikväll ska jag på bio iaf!
nu blir det att nöta statoils mellotävling, vill vinna mellobiljetter. ELLER HUR FANSAN?
du är våran ENDA TROGNE läsare så mitt nästa inlägg kommer att handla om...... DIG! höhö!
men först en bild på burre från i lördags!

hehe hon kommer att döda mig :D
over and out / INA! spyfrisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0