Måste hålla det jag lovat

Nu du kära fansa ska du få ett inlägg om helgen som var.
För er som inte vet så var Melodifestivalen i Skell förra helgen och vi var fyra tjejer som hade bestämt oss att fara på självaste sändningen.fotograf: dwarf ;)
Dagen började med förberedelser hemma hos fansan. Det var både glada, stressade och taggade miner men efter många om och men vart vi assnygga. En av oss fyra tyckte att vi va brudarna i satc, och det var fan inte långt ifrån.
Taggade till tänderna och glamörösa som få stack vi mot skellefteå kraft arena.
Där fotograferades vi, träffade nån jävla gyllene sko och drack lite innan showen började.
Platserna vi hade var bra och vi skrek och hade skitkul!
När Måsse och heat hade gått vidare gick vi till fansa och fixade till oss för att sedan fara till charlotta för en miniförfest.
Efter en tripp i bagaget för fansan gjorde hon det otroliga, ramlade i trappen och spillde vinaren i hennes ansikte och mest i ögat. DET VAR EN SYN!

Sedan bar det av mot station 8 och alla fyra fick sig in trots åldersgränsen. Där träffade vi folk vi aldrig kommer att glömma. Var det inte giraffen, så var det en kinesjävel, en dwarf, jeansjacka, en dansant N.L, kiruna mm mm.
listan var oändlig!

Efter olika *host host* efterfester så hade alla hittat hem till sina sovplatser och då var klockan närmare halv sex på morgonen.
Dagen efter vaknade en med en minifläskläpp, en med typ trasig klänning, en med ett sugmärke och en med ett stort leende på läpparna!

Jag kommer aldrig glömma det jag minns av denna kväll och jag vill tacka er brudar som följde med, ni vet vilka ni är ;)
LOVE YOU <3

Over and out från INA!jag och lina

Kommentarer
Postat av: fansa

Så jävla roligt! Vi är ju fan helt craaazy =)

Att läsa detta inlägg blev lätt dagens höjdpunkt!!

Ses snart stumpan!

2009-02-19 @ 15:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0