Eme ska jobba naaaaaaaaaaatt!

nu ska jag snart gå och nansa ett tag för att kunna hålla mej vaken i natt!
har börjat med nattjobbet nu späänande värre haha! jag är ju inte en pigg människa såååååå...
hej o hååå
det var visst ett tag sen bloggen uppdaterades oxå heeeeee....skittråkigt juuueee
men ina ha inte heller skrivit så hon är lika sämst som meeeej ha!





 
karre o jag som flyger till storkholm för att fara te uppsala o hälsa på stinkan för typ två år sen??
nu ska jag sova lite för att ladda batterierna för natten...som sagt jag är ingen pigg människa och tre nätter kommer bli en utmaning...lär ju tjuvsnooza lite där på söndagnatt...hoho!

hej då bloggen!
burreme

Kommentarer
Postat av: karrebajs

haha söt bild <3

och yeeeeees mer sånna underbart underbara flyg bilder kommer då vi ska ut och spåra i utelandet om två veckor heäää ;) fest!

puss på stjärten (som snart är brunbränd och fin) whieeeeEEE!

2009-07-26 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0