Kallfredag = sommarlov...

ja o robban skulle iväg in till stan en sväng för att kirra biffen för helgens alkoholintag, men vi häll ju för fan på att frysa ihjäl!
så svinigt kallt att mössa, vantar och tjockjacka ta mej tusan va på plats!
TRAGISKT!!
särskilt med tanke på att mitt sommarlov börjar nu och varar i typ en vecka sen äre jobb jobb jobb som gäller...
åhhhh varför....
jag vill ju sola o bli brun och överhuvudtaget kunna vistas utomhis...det går inte nu kan jag ju säga fyyy...
jag grina en tåre...

nu komme syster-yster!

hon ska leka med mej ett tag...
hurra!
fy fan nu lukta det skit här oxå!
NÅGON har bajsa...
urk

 HAHAH HAHAH HAHAH HAHAH!
DET ÄR IDA SOM BAJSA PÅ BILDEN....HIHI

carro ska festa med mej i helgen det kan ju bli göttarns gött...
sen så ha jag carros klänningar och skor som gisslan här hemma hah!
SÅ HON MÅSTE KOMMA HIT!
 OVER AND OUT
EMME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0