Klövarna

Mina fötter är inte som alla andras fötter, dom är små, torra och knöliga som ett par ko-klovar.
Men idag gott folk, har jag köpt TVÅ par skor!
Ett par sneakers och ett par sommarskor där lilltån stack ut! haha
Det är rekord för mig tror jag, för jag är inte som alla andra tjejer som älskar att köpa skor....
Klänningar och linnen är min svaga punkt.
förresten så har jag lärt känna världens bästa Jyoti. FICK 9 KLÄNNINGAR AV HENNE IDAG!
Hennes karl äger Nicole så hon äger en hel del kläder... GILLAS!
hon är så söt!
eme tog hem dom direkt till sig, avis månntro?
hon är då söt oxå ;)

Varit med sandra ikväll, fått höra många roliga saker!
en gammal klasskompis till mig ska få barn så det är bara att gratulera! :D
När jag och sandra hänger kanske vi är tysta totalt 3 minuter på 5 timmar... det kacklas en hel del =)
me like

nu ska jag sova, blir att bli kågebo imorrn, kommer sakna min lägenhet


mums =)



Kommentarer
Postat av: sandra

me like toooo :)

2009-06-05 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0