Paris, sprit och sommarlov!

Burre har klagat på mig att jag inte bloggat, har ju varit hemma i hela 24 timmar ju! ;)

Paris är underbar stad, dit SKA jag igen. nästa gång får gärna mr right följa med :P

Har shoppat, lekt turister, ätit gott, druckit och charlotta har bott i kartor och böcker!
har sett mona lisa, sacre- coeur, notre dame, eiffeltornet osv!
haha det roligaste va när vi hade på kvällarna - dagens haka eller dagens urringning!

Idag fick jag sommarlov!
för att fira dom sista timmarna drog jag och en klasskompis hem till mig för att svepa en shot eller två!
klockrent!

nu ska jag njuta av ledigheten, en hel helg!

avslutar denna text med en bild eller tre från PARIS!

          

för er som inte vet är min syster bäst i världen, även om hennes frågor kan vara lite konstiga ibland ;)

/ ina

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Visst var det underbart i Paris! Men ska aldrig mer upp i eiffeltornet. Det var tur jag hade dig som stöd, annars hade jag stått kvar på andra våningen. Mina frågor är inte konstiga, det är du som är konstig. (jag tror att jag kan få medhåll av andra bloggläsare...)

Kram kära systeryster.

2009-06-04 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0