torsdag me lika to skriva flumminlägg

jaha idag ha jag varit med mitt källarmonster till syster
vi sola lite
vi gick på stan lite
vi åt glass lite
vi kika på kläder lite
vi prova kläder lite
vi väntade inte så  lite
det var inte roligt ens lite
lite låter just nu inte en lite normalt...inte ens liite!

WHITE TRASH BEAUTIFUL!

tlött inaflicka

ett mongo på speed....

jag skriver ganska värda inlägg...neeee
men om jag ska börja skriva seriöst om vad jag har gjort så kommer jag tråka ihjäl er...
kanske ska föra dagbok över vad jag har gjort på jobbet etx??
igår lyssna jag o gamlingarna på dragspel och dom åt tårta....
det var nog troligen de mest roliga som ha hänt på länge för gammlern...
sen ha jag väl prata lite bondska,
torkat lite bajs,
 fått ångest över att bli gammal,
fått ångest över att jobba hela jävla sommaren,
fått ångest över att jag ska jobba med en tvättäkta bitterfitta halva sommaren,
fått panik över att jag inte ha några planer alls och att ingen  vill leka?? komsi kom!


nä nu räcker det
hejs svejs i lingonskogen
eme

Kommentarer
Postat av: Ämälia

ångest+panik=panikångest, det går omöjligt tycka att det är roligt att jobba :'( krajjfäjs

2009-06-19 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0