21/3

Idag så har jag haft besök av min syster Charlotta här :D hon va här redan 10 i morse!
Hon plingade på dörren när jag var helt näck hehe men sen drog vi till iksu och köpte hon köpte spinningskor!
Sen handlade vi halva Umeå, jag fick bara med mig en skinnjacka så nu kommer jag vara sessi i sommar!
ska INTE supa bort den!

Vi såg sen AIK:s tragiska match för att sedan åka in på stan och eastern palace för buffé.  typ bästa buffén om man bortser från stigs konditoris kakbuffé :D


hehe sen efter ha stått och sniffat ungkarlssvett, spya och kiss i en busskur har vi hängt hos mig! Det är gott gott med bubblande rosévin!!

OVER AND OUT / INA med syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0