BAJSELLOS!

hade hämtat ut ett paket från ellos idag med nya gardiner påslakan osh skor trodde jag...
istället för två påslakansett var det ett påslakansett och en påse med en stor ful kjol i torlek 46 som var märkt påslakansett....mmm...kan ju försöka bädda med den! BAJSKORVAR!!
och inte nog med att leveransen redan var försenad mina fina tygskor var dessutom restade och kommer inte förns maj...snyggt byggt....nu ska jag ringa ett argt samtal till ellos!
vågar fan inte sätta upp gardinerna heller då kommer jag väl falla ut genom fönstret bloda ner dom för att sedfan upptäcka att dom inte passar vårt fönster och sedan inte få returnera dom för att mina´inälvor, hjärnsubstans och blod o annan gegga e insmetade i gardinerna...KORVINGVAR!!!

morrr!!!
argh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0