BUSSJÄVEL!

när jag o Hanna skulle hem idag var vi glada att vi hann med direktbussen som gicj halv fyra, hurra hurra tyckte vi....men så fort bi gått in i bussen tvärgasa busschaffisen så vi typ fyger som vantar!
och sen blev det förjävla varmt i bussen, och det visar sej att ngn fläjt är trasig!
alla fläktar spruta ut varmluft och alla elemt på max! JAG HÖLL PÅ ATT DÖÖÖÖÖ! typ 30 grader varmt minst...som att sitta i en bussbastu mellan umeå och skellhell....tack och lov att det var en direktbuss och inte en sån som ska in i varenda liten sketen by för då hade jag fan hoppat av...hade bara linne på overkroppen och hade tage av mej skorna men va heeelt blöt i svett...det var mysigt....luktade gammal svettlök i bussen dessutom...gott


over and out
// svetteme

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag skratta när jag läste, flåt :(

2009-03-17 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0