Carro klagar+tentaplugg!

jag har ångest för på fredag är det TENTA har plugga jävel men det känns inte som att det sitter ändå...
jaja...pooop!
carro tycker jag är dåligt på att blogga....
hon är dum...
jag ha inget intressant att säga...klan väl berätta om min dugga som gick svajnedåligt!(dugga=praktisk tenta typ)

jag hamna iaf med klassens mamma...hon är nästan äldst i klassen och har en son som hon pratar om jämt. förra veckan prata läraren om fötter ocg afrikaner tro jag då kallade hon sin sons fötter för apfötter sen börja hon asgaqarva och grymta fram att han va söt ändå....rolig....(hennes son är ett lattebarn)

jag hamna iaf med henne på duggan och det gick skit för hon körde tottalt över mej hon har typ mundiare och måste använda skitfina orde hela tiden så allt gick åt helvette...roligt....
meeeeeeeeeeeeen...
fin historia där...


whatever...jag vill ha vår fina kläder o skor! vill shoppa masspor av nytt nuuuuuu!

over and out
burre

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin till burren

provat ta en trisslott?

2009-03-26 @ 18:36:59
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0