Chairdance och lapdance!

De ni!
haha det har iksu att erbjuda i helgen och jag är inte feg att prova!
haha Sara som jag ska följa med kan ju iaf visa sen för sin kille.... Emeburr visst vet du vad som väntar nästa natt du ska sova över hos mig? ;)
hehehe

Annars så är det full rulle i helgen, klassfest och finfrämmen från skeå! ska bli kul kul!

Imorrn är pass nr 1, chairdance. Ni får utvärdering imorrn!

ALLA MÅSTE HÅLLA TUMMARNA FÖR EMEBURR IMORRN HON SKA FIXA ALLA MUCKLER SOM ÄR PÅ TENTAN!



SÅ blond hon var!

OVER AND OUT / INA

Kommentarer
Postat av: bajs

varför ska du alltig lägga ut dom mest vidriga bilder?? aldrig när jag e fiiin...händer inte så ofta kanske...huihi

2009-03-27 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0