gör alla andra en så måste väl vi oxå ;)

först och främst måste det göras klart att vi inte är några lesbianer. Burre har sin karl så detta görs bara för att alla jävla "innebloggar" håller på med sådan skit :D
haha varsågoda damer och herrar!

Vad heter ni?
- Burre och Ina

Hur träffades ni?
- hehe vi hamnade i samma klass i gymnasiet och sen sade de klick.. eller nå!

Är ni förlovade?
- Burre är det med sin mini men inte med mig (ina) haha

Bor ni ihop?
- hehe ja nån gång i månaden så bor burre hos mig, men nej annars bor vi inte ihop

Har ni barn?
- Varken på annat håll eller ihop :S

Har båda körkort?
- Ina har, men inte burre. Hon skyller på mig för att jag inte har hämtat lämpenpapperna åt henne!

Isåfall, vem kör bäst?
- Måste vi ens svara på den frågan? =)

Kommer du ihåg er första kyss?
- hahaha nae för då var nog båda rykandes jättefulla!

Vem sa jag älskar dig först?
- Jag väntar än på det burreeeeeeeee!

Vem är äldst?
- INA!

Vilket stjärntecken är ni i?
- haha burre vet jag då int! jungfru kanske? fan jag vet iaf när hon fyller år! :D ina är vädur

Vem fyller först på året?
- INA!

Vem är längst?
- INA! burre är minidvärglitenpytte

Vem sjunger bäst?
- haha fråga inte ens, BURRE!!!

Håller ni handen på stan?
- nae :S
Var nån an er oskuld när ni träffades?
- hihi de ni ;)

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
- haha nae kan man väl säga ;)

Vad har ni gemensamt?
- kiss och bajs-humor och matvrak!

Blev du kär i första ögonkastet?
- Vem kan inte låta bli att bli kär i en sån liten söt (då) blond plupp?

Har ni någon speciell sång?
- KITTMON KITTMON, HAN DANSAR RUNT OCH UPP OCH NED!

Har ni några "fri kort"?
- Alla av det manliga könet (ina) och mini (burre)

Har ni stora framtidsplaner?
- hahaha OJA! båda förblir kommunalare!

Har ni gråtit i varandras armar?
- Nae, men burre har fått stå ut med min ringaochflänna- samtal

Har ni varit utomlands tillsammans?
- bara i våran fantasi

Vilket är ert bästa minne?
- När vi va fulla på (då) underbar och det var dildoparty. ina gick hem med minnesluckor och glitter på händerna och burre hamnade med sin karl i en annan del av stan :D

vem lagar bäst mat?
- Burre is da kock!

vad gör ni en vanlig vardagskväll?
- messar varandra, se på tv och äter oss tjocka

ger ni alltid varandra en puss när ni träffas?
- burre vill inte. Så svaren är nej, aldrig ;S

bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
- haha oja! rotis vs kåge = ca 8 mil?

Blir du lätt svartsjuk?
- faktiskt inte, är rätt van att hon klättrar på robban nu!

brukar ni bråka?
- jo, burre kallar mig för bajs, jag blir arg och då säger hon att jag är en bajs igen.

Ringer ni eller smsar mest?
SMS i sinne. burre bli less på mig :S

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
- SHAKE THAT ASS FOR ME!

Vad använder ni för preventivmedel?
- haha p-piller och stavjävel i armen! hahaha

Brukar nån av er prata i sömnen?
- burrerskan kan säga naughty words varje natt ;) hehe


VARSÅGOD DAMER OCH HERRAR, DENNA BJUDER JAG PÅ! harremin vad folk kommer att prata nu :P
för att avsluta detta inlägg gör jag det med en bild.
Denna bild talar om vad INAS nästa inlägg kommer att handla om! hihi!
hehe förlåt :D

over and out! // INA!

Kommentarer
Postat av: fansa

Så jävla nöjd jag ser ut med di**o i min famn, det märks verkligen inte att jag typ hatade honom =)

ser fram emot kommande inlägg!!

2009-03-04 @ 09:42:52
Postat av: fansa igen

och förresten, SKJUT MIG om jag får för mig att bli blond igen!! och om jag plötsligt har ett skrikande barn som rignsignal... det är inte okej!

2009-03-04 @ 09:44:59
Postat av: burre

haha sååååå rolig! puss min sambolatte

2009-03-04 @ 14:26:53
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0