hahahaha

hahaha i mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle dansa chairdance och lapdance... men jag ska INTE dansa lapdance!!!
POLEDANCE är den enda sanningen!

Idag iaf såhar chairdance varit på schemat!
ASJÄVLAKUL!!!
hon som höll hela kalaset sa att alla skulle visa det för någon, så det blir att ta fram handklovorna och spänna fast emeburr så jag har någon att visa för :S bubu!
eller är det någon frivillig som vill se en chairdance?! ;D
hahaha

kul va de iaf!


jag kände mig som dessa damer dock....

haha nu ikväll har jag fått trevligt främmande från skeå så jag har druckit lite vin och en cider... dom skulle på fest på haga men jag ides inte stressduscha och följa med så nu blir det att dega :D

over and out // Chair dance- INA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0