HELG!! no more tentaplugg...

ja idag gjordes anatomitentan bort!
sköööönt att det är över...for now iaf...kan bli omtenta då alla muskler bara flög ut ur min skalle och ner i sophinken...
jaja....det blir ett senare problem! nu är det iaf helg!
HÄRLIGT TYCKER JAG!
carro skulle vissst göra någon strippdansgrejs idag(?) som hon ska visa mej när jag sover över nästa gång...
tack för tanken frugan men jag tänder inte på sånt! mat e mitt afrodisiakum...eller va tusan det heter...
gullecarro gnugandes och gnidandes mot en stol kan ju vara en syn för gudarna,stackarna dom ser ju allt...
jag kan iaf blunda och gömma mej under en kudde om ina skulle börja sexxa med en stol eller ett hörn....

nä nu ska jag städa! sen ska jag köpa dukar i sinne! en åt mej en åt mammiKerstin o en åt svärmammiKerstin!
(både min o robbans mammor heter Kerstin...förvirrande?)


mammas hemma gjorda smörgåstårta mmmmmm....
over and out
burre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0