Helgen som snart är slut....

tycker synd om carro som blev "avklämd" sin mobil på cover i natt....rest in pieces....
men då får hon handla en med blommor på och den va fancy!

Ja helgen vare  ja...
har inte gjort så mycket...alldeles för lite anatomi men hey jag är faktiskt ledig och idag vare kanonväder så jag prommade lite nere vid älven och mös i solen!
mer sol tack!
det var SÅÅ HÄRLIGT!!
vill bara umgås med massa kompisar och ha ´roligt men orkar som ingenting just nu...
oroar mej bara över den här förbannade tentan....
nä nu ska jag försöka sova!
är lite speedad...har druckit cola...och choklad! sockerkick!

den här glassen ska MISSBRUKAS i sommar, en miljard gånger godare än mjukglas...man blir som så slemmig i munnen  av det...elllr är det bara jag?? slemmkladdglassgeggamojja...


god natt!
ovcer and out// burreeme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0