PAYBACK!

Nu du Burre har du varit elak med mig två gånger idag! höhö först vart jag kallad för bajs (inget ovanligt) och sen ser jag att du har kommenterat en elak kommentar om mitt ögongodis! Då klagar du på den "gamle gubben" med hängpung.
Fanny har även gett mig intrycket att hon tycker att just "gamlingen" inte är något ögongodis. Då menar jag en annan kille och inte han som jag visade för er kära läsare igår..
Så nu ska ni få se hur jävla fel ni har!!!!!
Christopher Meloni är en riktig läckerbit! mums mums! (Känd från serien OZ för er som bara ser på "tjejprogram")
rätta mig om jag har fel... payback time
INTE SNYGG SÅ SÄG?!?!?!

over and out!
/ INA

Kommentarer
Postat av: korvingvar

men där va han ju ung nu e han gammal man

2009-03-08 @ 21:04:29
Postat av: Anonym

MEN DEN SISTA BILDEN ÄR INTE SÅ NY DÄR ÄR HAN GAMMAL! men sessi är han :D

2009-03-08 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0