Poledance och fest

igår vankades fest hemma hos mig. vi va 9 pers som käkade i mitt lilla kök och det gick finemang! sen blev det olearys och äventyr så kl 6 i morse sa jag god natt till min kära roomies!
Skittrevlig kväll, orkar inte lägga in bilder nu!

I morse var alla tre bakis så vi åt ur våran jätte salladsskål till frukost med var sin sked och sen såg vi på sunes jul =)

MEN ikväll har jag varit på poledance! haha det var ju ett äventyr må jag säga men bakisfyllan gjorde sin rätt så jag kallsvettades genom passet och det är första gången i mitt liv jag klagade på ljudnivån men men det var riktigt kul!
Idag så filmade då inget äckel iaf som på chairdancen i fredags!
det skulle vara kul om iksu började med chairdance och poledance på schemat för det är bra träning!
haha jag fick SÅN träningsvärk i mitt vänstra ben efter chairdancen så jag såg ut som en krympling när jag gick och ojade för mig själv...

nu ska jag se lite greys och sen soooooooooova!

/ bakis-inaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0