SNOOOOOR+ latin

åhhh jag verkar ju ha hur mycket snor som helst i min skalle! och det värsta är att snoret verkar ta för stor plats så min hjärna inte orkar ta in någon anantomi....SJUUUUUKT mycket som ska in i skallen...
trapezius, mandibula, scapula, latissimus....osv osv osv...tusen nerver, ben, muskler o allt på det härliga språket LATIN!

ur den näsan ha det runnit en strid ström av snor under aslldeles för lång tid nu!
kanske är hjärnan som har smält av allt latin?





snart vill jag festa! ganska sugen jue! gärna med dom här brullorna oxå!
ina-sexkitten och karre in kula!
kom hem från åre din bajs och våga INTE flytta till olle i storcsholm
då är du död

over and out!
nu anatomi!
//burrelitos-burrse
latin för burre


Kommentarer
Postat av: karre

då är du död HAHHAHAHAHHAHAH fan okejrå, im coming! ;) puss

2009-03-05 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0