vååååååår!

Stackars lilla burrrrrken som har suttit i en heeeet buss idag, men du va säkert sådär sessit svettig på ryggen och en svettig knullpärla i pannan :P
ring mig burrrrrre någongång för jag har inga pengar :S
Gud vilka vårkänslor det har varit idag!
Satte mig ute på balkongen 12 imorse och det var 18 grader där :D
Nice, sen prommis på sofiehem och hamna på maxi det var härligt!
haha har även sett både Vännäs och Vännäsby idag.. mysiga små hålor!
Har just kommit hem från ett punch out pass det var drygt!

Just de, min nya kärlek som jag ha inhandla innan sommaren är här. Så pax på den mina vänner ;) höhö
OVER AND OUT / Svettina

Kommentarer
Postat av: fansa

...om inte jag hinner före, haha! den var grymt snygg ju =) vad hände med din mobil då suparprinsessan?!

2009-03-17 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0