Veckans....

I veckan har jag sett ovanligt mycket film så jag tänkte berätta för er damer och herrar lite kort vad jag tyckte om två filmerna i alla fall. annars somnar ni ju!

BU!
Rallybrudar - räcker med att säga att jag inte gillar svensk film. Men tycker man om Eva Röse när gräver hon i en ko-baja, eller folk som spyr eller få kobajs på sig är det en film till dig! Nae, ren smörja va den!!


 
BÄ:
Eller vad ska man säga när man tycker att en film är bra? aja, jag har sett "If only". Väldigt bra film, även om Jennifer Love Hewitt (eller hur det nu stavas) är med. Gillar inte henne. Men filmen. Fin. Trevligt med en nice vändning där i slutet.





aja nog med smörj. nu är det helg! hurra! (eller jag har haft "helg" sen i tisdags...)

OVER AND OUT // INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0