2 mil, 3 dagar, fiskespö och vax!

Idag har jag cyklat typ 2 MIL! Hurra! min gamla tantcykel är riktigt bra =)

Om tre dagar sticker jag och syrran till Paris! då ska vi dricka vin, gå upp för eiffeltornet och shoppa scarfs =)

hehe jag och G fick ett il idag om att fiska, så vi stack till rusta och köpte fin-fina spön för 139 kr. När vi hade fiskat på på ställen hade båda fått sig var sin tjorv men min fixade vi till på plats direkt, Den andra tjorven var lite mer avancerad :P



Nej nu har jag inte tid att jiddra nå mer, håller på att vaxa benen inför resan! Burre tyckte att det såg äckligt ut när jag skickade ett mms till henne :S
Mitt vax är gult ju för jag har aloe vera i det!
SÅ DET SÅ!



over and out / ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0