Besök

Idag har jag rent ut sagt haft fin-främmen!
haha mina föräldrar har varit på besök hela dagen!
det va mysigt!
Så nu får jag snart gå naken för att jag skickade så mycket kläder till mors-fars.
Skellefteåbo sommaren 2009 here I come.
Känns både bra och dåligt.
Kommer sakna IKSU, lägenheten och kompisar jag har här, men jag får träffa Kittmon, vara i stugan och pussa på eme varje dag ;)

haha

tog värsta bilderna idag men datorn tog kväll så ni får inte se dom!
Visar då istället en annan bild :D


KITTMON!

Lärde mig en bra sak idag (som singel):
"Om du träffa en karl kasta en katt i knät på han"  (fast på bondska)

hahaha så beware ni som träffar INA ;)

Over and out / INA - lite tokig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0