FREDAG!

Denna dag har verkligen varit bra!
Eller två saker hade man lätt kunnat ändra på, men man får inte allt här i världen.
En av sakerna va cellprovet jag gjorde idag. BLÄ.
kul att det är tre år kvar och att typ ALLA kompisar har kvar att göra de ;)

Har även varit på biltur, på återvinningstationen och varit på myrorna.
Sen spinnade jag och Morgan ett 40 minuters pass idag för att sen sticka på core.
Mitt kort går ut på söndag, ina grina!

Dagens bästa va endå i afton när jag och G stack till Nydalasjön och "äventyrslekparken" för att äta middag och leka lite =)
Haha det slutade att vi cyklade runt hela sjön.
Bra träning!
När vi kom till mig svullade vi digestivekex och ostriskakor!
haha illa illa!



och så lekte jag lite turist!



NU BADKAR!

INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0