GRATTIS PAPPI 60 år!

ja idag fyllde min lilla pappa 60 år så det har vi firat genom att äta buffe på scandik(skandic?) där mamma och pappa troligen sover nu! tuffa dagar detta...vi firade ju även valborgs här igår oxå så gammfolket sov i vår säng och vi fick gammadrasserna...skjönt de med!
ja jag är iaf sjuuuuuukt mätt....
maaassa mat...
efterrättsbuffe-me like!
och sen en stor mastig strawberry daiquiri som var typ himmelskt god! min mage sprängs...och jag ha fan fått en kolhydratkick som heter duga...känner mej helt snurrig i bollen haha!

sola lite idag !
halva jag inne i matrummet och halva jag ute på ballkongen...skjjönnt!


snart kommer lilla karintrollet hem oxå det tycketr jag e bra ! huingrig tjej på de här bilderna!

bja bja bja bja.....

inas arm va ju fin tycketr jag! lilla flickan hade fylleprat med min alkoliserade pojkvän i natt
han s kommentar efteråt var
- alltså carro, hon lät som så konstig! hon skrek som inge, hon hon var som lite down!
då hade hon tappa bort sin nycklar och vi tyckte synd om hon liten puppa!

nä nu ska jag fan sooooooova!
gotter natter!
over and out
burreme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0