Gulligast!

För er som inte vet är det "Ina-dagen" idag.
Min mamma är bäst i världen. Inte bara för att TYP alla i min klass är avis att hon jobba på bibblo och hjälper mig med all kurslitteratur, men hon kan även få för sig andra små påhitt.

Igår fick jag ett spännande brev på posten, jag visste redan va de va så fort jag kände på det, men detta brev fick inte öppnas förrän idag.
Och det gjorde jag. Så som vanlig ordning varje år, även detta, så får jag och min syster sockar när vi ha namnsdag. Alla år utom detta har vi bott bara en mil ifrån varandra så i år skickade hon dom på posten.
Är hon inte bäst eller är hon inte bäst?
Pappa va nog också med på ett hörn, men mamma står bakom planerna =)

haha så två par sockar har jag fått idag, dom innehöll bambu och spandex? coolt, ska bli spännande att prova dom. Det är hjärtan på dom :D

och så fina bilden:

det är kärlek <3

Annars så har jag gått omkring med ca 11 000 idag på stan. 740 euro inför resan, ny mobil, mp3 och gammal mobil. Va lite skitnödig av skräck där ett tag, men de gick bra.
Min nya blommiga telefon är alldeles förtjusande!

nu iksu och sen kommer G för att titta på min nya baby ;)

/ INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0