haha rekord!

Det verkar som att våra kära läsare verkar gilla blod, sår och olyckor för vi har haft rekordmånga läsare!
KING! haha
Idag har jag haft 1.5 timmes föreläsning i skolan, sen skolkade jag och greger resten av dagen.
Gun på HSO och jag går inte ihop, men Monki och jag går ihop!!
hehe köpte massa saker och sen cyklade vi hem till å-hem centrum och blåste såpbubblor!
Så mysigt!
Imorrn SKELLEFTEÅ! blir att festa, träffa 5 hundbäbisar, mysa med systrarna Classon, eventuellt Nino och Burre! Och kittmon förstås. Kär katt har många namn =)

Så burre får stå för bloggandet i några dagar nu!
Jag är på semester ;) men glöm inte fullina.blogg.se på lördag!


Min bebis!
Nu blir det iksu! undra hur många som kommer att glo på en tjej som tränar med gips? jag gissar på närmare 30 pers... haha blir att ta på tränings-linne-a la-tutt då!

/ INA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0