Loppis, Robinsson och blå!

Idag har det varit full rulle! Ha vart på loppis på nolia och spanat in ap-mycket saker!
Inget köp men det va kul!
Sen så vidare på biltur och vi köpte glass och myste i solen =)
Haha jag har även sett vart jag ska köpa hus "när jag blir stor" -  Ön here I come.
Måste bara hitta någon tät rackare som vill pröjsa för huset :P

Ikväll blir det myskväll hos mig med robinsson och några kompisar. Men burre är inte här så jag grina lite :(


För övrigt är jag blåare idag än vad jag va igår, så jag kan inte träna :S så fort jag rör på armen vill jag bara grina.
Men det är en hemlighet, det blir nog IKSU imorrn.

Förresten, är det någon som känner igen denna? Har du kvar din? ;)
Jag hittade den i en låda när jag va hem sist.



kommer då aldrig slänga min bit iaf ;)

INA - nykter och glad

Kommentarer
Postat av: fansa

Oja, den är kvar! och kommer att vara det forever ;)

2009-05-02 @ 23:57:51
Postat av: Hanna L

Kommer du ihåg min släkting som vi träffade på gymmet? Han bor på Ön.. ;)

2009-05-11 @ 05:22:27
Postat av: Carro

Just det, MKT RIKTIGT HANNA :D

2009-05-11 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0