Minuterna är räknade!

I dubbel mening faktiskt!
Nu är det inte länge kvar innan första semin i ESC börjar och jag hoppas Malena går till final.
Jag och Greger har just kommit från en cykeltur så jag taggade inför ESC genom att göra ett tappert försök att sjunga La Voix genom Mariehemnejden. Gick sådär. G började sjunga den blomstertid... hehe!

Minuterna är även räknade tills mitt gips åker. Sorry Sandra, mitt tålamod har runnit över nu. Är så less.
Tänkte då meddela er läsare hur det har gått när jag har utfört olika aktiviteter:

  • Dammsugit lägenheten: Gick sådär. Va väldigt svårt att få munstycket på plats på röret men dammet sögs in.
  • Shoppat: Slutade med att G hjälpte mig i provhytten. men jag kom hem med en klänning bland annat =)
  • Festat: Gick jättebra eftersom jag tog det rätt lugnt. Hängde lite väl länge på max. möter man idioter så gör man!
  • Fått autograf av 2/3 av EMD: gick finemang för mig, men sämre för EMD-Erik. Fick instruera han hur man gjorde?!! trodde han va kändis och van men...
  • Gungat jättegunga och lekt i lekpark: Va som en flodhäst upp till rutchkanan men annars gick det bra, mycket tack vare mitt sällskap.
  • Cyklat: Uppförs går det inte alls, alltså stå och cykla. Annars har det gått bra.
  • Tränat på gymmet: segt, folk har stirrat men det har gått.
  • Toalettbesök: utan anmärkningar =)
  • Duscha: Längtar efter att tvätta håret ordentligt och inte duscha med en ICA-kasse.
  • Pratat i mobil, lyssnat på mp3 och gå ut och gå med hund samtidigt: ingen bra kombo.
  • Tvättat kläder: Svårt att få tvättkorgen till tvättis men annars finemang.
  • Sovit: ...
  • Skriva på dator och med penna: Dator har gått bättre och bättre, skriver sakta men.. Penna går inte alls. Ser ut som en treåring ha skrivit.

Har gjort tusen saker till men detta är det jag kommer på!
hehe nu ska jag duscha för att sen sticka på ålidhem och se ESC!

HURRA!

/ INA

Kommentarer
Postat av: burre

åhh ina du e ju en blivande AT! du har ju precis gjort en aktivitetsanalys! duktig SYO!!

2009-05-13 @ 17:43:24
Postat av: sandra

Gunnel <3 tack för senast :)

2009-05-14 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0