Snart kommer BEBIN!!

ja! det är sant jag och subway ska har tillverkat ett kärleksbarn!
magen är stor och snart kommer den lilla frallan!
åh jag ser så fram emot den!
alla mysiga stunder men huuujeeeda mej när min lilla fralla kommer i tonåren och ska bli en stor gnälig baguette, eller i värsta fall en LIMPA!!!
ooo haaaarreee min guuuud ändå villka bekymmer!

men nu kommer iaf den obligatoriska MAGBILDEN!!

v.30+2

hihi!

Jag fick visst LIIIIIITE uppsvälld mage idag efter jag smällde i mej den där subway-mackan!
hahaha!
så det e ingen bebis i magen utan bara en massa mat och säkert en del gas oxå??
haha!
och det e inte min navel som putar ut utan snöret på mina byxor haha!


näää nu ska jag nog gå och släppa en fis så magen lugnar sej lite!

tjing tjong!

Burre-eme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0