BURRE-blogg.se=segt!

oj så segt det går!
sega dator och sega blogg.se..
idag ha jag varit i umeå o haft grupptjohejj...
blev väldigt lite gjort så imorn stanna jag hemma...hihi
orka inte fara dit bara för att vara ytterst oproduktiv...
dessutom är de snart tenta och den ska jag ju plugga till oxå!

be till gudarna att det går bra eller?eeeellller?? eller?

jag har så smått börjat på klappediklapparna, vet typ vad jag ska köpa åt de flesta....
men inte robert!
vet typ tusen saker ja kan köpa men de va så tråkiga saker....typ skjortor, skärp och kallsonger.....
ha ingen nå tips?

ska nog göra bort lite ärenden osv imorn och pynta llite här hemma!
weeeiiii! mysepys!

carro bakar cernittomtar hemma hos mej!
en stark en!


en jag och vår julegran typ -07...


nu ska jag torka mitt hår och se teve om ngn ville veta de!

haD
BURREEME



Kommentarer
Postat av: Karinen aka den finska alkisen

bus!

Beställ ett plåt etui me ordet bajs på te robert på slimcase.com lr vare .se, lr ngt åt de hållet;) ska ja göra te ollebert HEHEHhehHEHHEHHEHEhehHEH. kärlek.

2009-11-30 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0