BURRE-haha!

idag när vi var på stan provade robert jeans
han gick ut från provrummet och tittade sej i spegeln och visade mej osv
sen börja han klä av sej typ mitt i butiken!
hahaha!
sååå roligt jag skrattade typ ihjäl mej!
som tur va var butiken nästan tom och han drog bara brallorna ner till låret innan han kom på sej själv men ändå?
skojjit va det!


robert ger liten vilmer paket!

snart far mange, veven och lilla vilm till thailand två veckor!
så fruktat skönt det hade varit att ligga på en strand i två veckor istället för att vara här i skitvädret...
tänk om lilla vilm ser ut som en av carros pepparkakor vi hon gjorde när vi hade julmys här när han kommer hem?

svart som en pepparkaka? 



de bidde inga bra kakor !

haD
burreeme


Kommentarer
Postat av: Ämälia

Gillar katterna som våldtar grisen hahahaha

2009-11-05 @ 22:30:12
Postat av: Carro

fy det där minns jag!

stacke inas kakor! :D

2009-11-05 @ 23:43:35
Postat av: burre

haha våldtar!rätt åt grisen som sprider svinflensa

2009-11-06 @ 13:37:26
Postat av: Annette

Hahaha!! Jag var ju tvungen att kommentera detta :P

Lille Vilmer är verkligen liten, han ser ut som en blandning av en docka och en smurf med alla de där blå paketen runt sig :P hihi

Men en söt sådan!

Verkligen jätte jätte liten :P Hahahahaha

Typ som en tumme (kanske bara är bilden, men ändå.. mycket roligt)

2009-11-06 @ 13:38:23
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0