BURRE-jag bidde rädd!

ja o robert hade hyrt film nu ikväll
vi trodde det var en action för det stod det på omslaget...
men den var mer scary-thriller typen!
och när det är som mest spännande och jag ligger på helspänn i soffan, hela lägenheten nersläckt
PANG BOM SPLATT! baki fönstret!
jag flög typ en meter!
ngn dum unge kastade snöbollar på vårt fönster...
dålig timing jag bidde rädd ju!

sist vi såg en skräckis så skrek ja o littlesiss så vi blev hesa!
sen kunde hon inte sova nere i sin lilla källarhåla...

ja gilla skräckisar!
fast man bli lite fegis....

over and out
burre
eme

nisse!lejonkitte!


Kommentarer
Postat av: Johanna

men söta kissen?!?! har han sina pungkulor kvar? ;D min kisse är nämligen ute efter några.



nej grupp över jul är verkligen inte shyrre.

2009-11-10 @ 00:49:48
URL: http://hogahastar.blogg.se/
Postat av: burre

hahaha vilken fråga haha! tyävrr är han stympad och omanlig vår lilla kissemiss! annars hade han säkert varit sugen....

2009-11-12 @ 13:37:30
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0