BURRE-less på att vara sjuk!

jag tror alldrig jag har varit så mycket sjuk som jag har varit denna termin...
mitt immunförsvar är inte på topp, det är då en sak som är säker..
hatar att vara hemma från skolan!
får sån ågren av att jag missar saker och föreläsningar!
jag lär mej mest på förelösningarna och vill lixom ha hört allting tycker det är lättare att plugga in saker då...
idag ha ja vare hemme o haft feber och ont i nacke o skalle...
robert va snäll o köpte köttsoppa och årets första lussekatt åt mej, det var mummsigt! men jag längtar efter mammas lussebullar!
har enorm sjuklingscravings efter ostkrokar nu...
mmmm....
mat funkar som inte...kan inte äta...halsen är så äcklig så de tar som emot...
förbannat!

 imorn far jag till skolan även om ja ha lite feber får väl knapra alvedon
har alldesles för mycket i skolan för att va hemma...

en parrapport som ska vara klar innan måndag
lagdelen i grupprapporten ska va klar innan nästa torsdag
sen ska vi göra en 90 minuters redovisning av grupprapporte till ett semínarium
och en tentajävel som det ska pluggas till
det räcker till...

buhu! grina lite
tur att mina karrebajs kommer hem till helgen det tycker jag är bra!
idolmys då!

over and out
burreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0