BURRE-najs

trevligt att det är en månad kvar till julafton
jag längtar!
myyyys!
mindre najs att vädret verkligen är skit!
har regnat hela dagen...hällregnat!
jag ha vari blöt om foten hela dagen så jag luktade typ blöt hund när jag tog av skorna...freschh!
det får ju gärna komma lite snö så folk(jag) bli lite piggare....
fyyyyy!

carro ha kidnappa min nackkudde hon älskar den tro ja!
hihi!

en gammal bild, det är jag o en stor hög med träd...
det va läskigt kommer jag ihåg känndes som man skulle få det över sej(sej är en fisk, visst nette?)

nu ska jag gå o keeeka nå mat är hungrig som en varg
fast mest på god mat och vi ha bara äcklig mat hemma

over and
out burreeme


Kommentarer
Postat av: Lisa

Emelie... du måste ju svara på på din invites på face för tusan! Och prata med Hanna. Ingen kan ju missa en dammenfest heller!

2009-11-24 @ 20:27:35
Postat av: burre

oooops! i vill do it!

2009-11-24 @ 22:06:24
Postat av: Emma

jag åt en god mat, Men det finns inget kvar att smaka till Eme. :'( F'lååt. Eller? ;)

2009-11-24 @ 22:27:34
URL: http://emmabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0