BURRE-överkänslig?

jag är typ helt överkänslig!
ska fan inte läsa bloggar eller repotage osv om folk som blivit sjuka eller förlorat snhöriga eller personer dom älskar!
jag börjar typ störtflänna direkt!
bruka sitta o snyfta framför datorn för att i nästa sekund öppna ngt knasigt you tubeklipp och flabba högt för mej själv istället!

häst?

knasiga jag....undra hur ja blir när man en dag i framtiden blir gravid?
jag kommer troligen vara som ett flännande monster som typ skrattar ihjäl mej åt folk som snubblar eller tappar ut sitt mjölkglas!
åhh harregud!

för övrigt är jag rätt less på att åka buss och plugga just nu så denna veckan är extra skön då vi har tentapluggsvecka...skönt att vara hemma om inte annat!


over and out!
eme


Kommentarer
Postat av: Anonym

inas älskling eme <3 söööööööööööööt puffan

2009-11-04 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0